Težave pri plačilu s kreditno kartico
Banke so z začetkom leta uvedle strožji pregled pri spletnem plačilu s kreditnimi karticami. Uporabniki imajo zato številne težave, ki so navadno povezane z uporabo aplikacije ali avtentikatorja na mobilnih telefonih. Napisali smo kratka navodila, ki so lahko uporabnikom v pomoč, da bi se izognili težavam pri spletnem plačevanju s kreditnimi karticami.
Najpogostejši težavi
- Uporabnik ne ve, da ni več SMS potrjevanja in da mora imeti za potrditev mobilno banko oziroma mobilno aplikacijo od svoje banke, s pomočjo katere potrdi spletni nakup.
- V kolikor uporabnik že ima aplikacijo od banke in dejansko potrdi nakup, ampak ne ve, da se mora vrniti na spletno stran, kjer je opravil nakup. Rešitev je, da gre po potrditvi v mobilni aplikaciji obvezno ponovno nazaj na portal in zaključi nakup. Če to uporabnik dela iz druge naprave, navadno ni težave, ker oboje vidi, če pa dela iz enake naprave, pa lahko nastane problem.
Rešitev? Na portalu vnese številko kartice in ostalo (datum veljavnosti, CVV), nato mu portal izpiše, da naj potrdi transakcijo v aplikaciji, nato bi se moral vrniti na to okno, kjer bi stran od banke sama zaključila nakup in ga preumerila nazaj na www.ribiskekarte.si, kjer bi portal izdal karto.
Upamo, da je situacija, ki smo jo opisali, v pomoč. Če imate težave pri spletnem nakupu dovolilnice na www.ribiskekarte.si, nas nemudoma kontaktirajte.